Jak najít obchodního partnera v USA a Kanadě
Datum konání: 23. března 2005
Program: Co mají firmy mít a znát, než udělají první aktivní krůčky na trhu USA a Kanady Prodejní argumenty - jak je vybrat, jak je vnímají severoameričtí partneři, odlišnosti od zvyklostí v Evropské unii
Příležitost pro široké spektrum českého průmyslu v Evropské vesmírné agentuře - praktické kroky k získání projektů
Datum konání: 5. dubna 2005
Jak uspět na trhu privátních značek
Datum konání: 7. dubna 2005
Kromě problematiky privátních značek získají jeho účastníci informace o letošním veletrhu PLMA, který se bude konat v Amsterodamu 24. - 25. dubna 2005.
Smluvní vztah se zahraničním partnerem
Datum konání: 13. dubna 2005
Seminář je z cyklu Právní minimum exportéra.
Obchodní jednání v němčině
Datum konání: 20. dubna 2005
Předpokladem účasti na tréninku je pokročilá znalost německého jazyka.
Právní prostředí pro podnikání v Polsku
Datum konání: 27. dubna 2005
Podrobné informace o všech seminářích naleznete na adrese www.czechtrade.cz v sekci Vzdělávací akce.
Kontakt a přihlášení: Te.: 224 907 500, Fax: +420224911309
Email: seminare@czechtrade.cz